Max 50 We Are Public-tickets per voorstelling
Let op: er zijn per voorstelling maximaal 50 kaarten beschikbaar voor We Are Public-pashouders. Als het prijstype We Are Public niet toont bij een voorstelling zijn er op dat moment géén kaarten meer beschikbaar. Mochten er kaarten retour komen, dan verschijnt het prijstype weer zodat iemand anders weer kan reserveren. Het kan dus lonen om de website in de gaten te houden
Belangrijk om te weten: wil je reserveren als We Are Public-pashouder reserveer dan uitsluitend via het prijstype We Are Public. Als je bijvoorbeeld gebruik maakt van het prijstype Podiumpas maar geen Podiumpas hebt, is het niet mogelijk om later je kaarten nog om te boeken naar We Are Public-kaarten en zullen we je helaas moeten vragen om alsnog een betaald kaartje te kopen. Het gaat immers om twee verschillende lidmaatschappen.
Ben je lid van We Are Public? Lees hieronder hoe je je kaarten kunt reserveren:
Kies bij de voorstelling het 'prijstype We are Public' en vul in een volgend scherm je pasnummer in. Reserveer je ook nog voor iemand anders met een We are Public-lidmaatschap, vul dan óók zijn of haar We are Public-pasnummer in. Je kunt in dezelfde bestelling ook betaalde kaarten reserveren voor iemand zonder We are Public-lidmaatschap.
We sturen je een bevestiging van je reservering per mail.
Op de dag van de voorstelling kun je op vertoon van je We are Public-pas - tot uiterlijk een half uur voor de voorstelling - je entreebewijs ophalen bij de kassa. Daarna behouden wij ons het recht voor om je reservering te annuleren. Onze kassa is vanaf een uur voor aanvang geopend.
Mocht je hebben gereserveerd en onverhoopt toch verhinderd zijn, wil je ons dit dan zo spoedig mogelijk via kassa@schouwburgamstelveen.nl laten weten? Dan kunnen we nog iemand anders blij maken met de voorstelling.