Schouwburg Amstelveen Buitenzijde Stadspleinkant Foto Els Zweerink DSC 4174 DEF

Vaak gestelde vragen

Vaak gestelde vragen - algemeen

Vaak gestelde vragen - corona

  • Zijn mijn oude kaarten voor een verplaatste voorstelling nog geldig?

    Nadat wij de voorstelling hebt verplaatst wordt op je ticket automatisch de nieuwe datum zichtbaar. Je vindt je tickets met de juiste datum en aanvangstijd ook altijd terug via Mijn Theater.

  • Hoe kan ik 1,5 meter afstand houden in de zalen?

    Als je kaarten bestelt, houdt ons ticketingsysteem er op dit moment voor de periode september t/m december 2021 automatisch rekening mee dat er 2 stoelen naast je vrij blijven. Ook de rij voor en achter je blijft vrij. Zodra wij meer mensen in de zalen toe mogen laten, worden er meer stoelen vrijgegeven in de zaalplattegronden. Check hier onze pagina over de coronamaatregelen.

    We gaan ervan uit dat je met de mensen waarvoor je kaarten bestelt naast elkaar wil en mag zitten. Als je voor meer dan één huishouden kaarten wil bestellen, doe dan aparte bestellingen.

    Check hier onze pagina over de coronamaatregelen voor meer informatie.

  • Waarom zijn sommige zalen ongeplaceerd?

    Om zoveel mogelijk in te kunnen spelen op de coronarichtlijnen van de overheid zijn sommige zalen ongeplaceerd.

  • Hoe werkt een betaling met een voucher?

    De voucher is te gebruiken als betaalmiddel bij je (volgende) bestelling. Met deze tegoedbon kun je online kaarten kopen voor theater of film. 

    Als je online kaarten wil kopen en met een voucher wil betalen, volg dan nadat je je kaarten hebt geselecteerd de volgende stappen:

    > klik in het betaalscherm onder Betalingen op 'TEGOED: Heb je een cadeaukaart, tegoedbon of voucher? Klik hier om hiermee af te rekenen.' Je vindt deze optie onder de verschillende betaalmethodes.

    > Vul hier de 12-cijferige vouchercode in die op je voucher staat (check Mijn Theater of de pdf van de voucher in je mail)

    > klik op OK. Het bedrag van je voucher wordt nu verrekend met het totaalbedrag.

    Als de waarde van de voucher lager is dan het totaalbedrag kun je het restbedrag betalen met iDEAL, Podium Cadeaukaart, Mastercard of Visa of met andere tegoedbonnen van Schouwburg Amstelveen (Cadeaukaart, voucher of Tegoedbon van Schouwburg Amstelveen). Als de voucher van een hogere waarde is dan het totaalbedrag dan blijft het restant als tegoed op de voucher staan.  Lees hier meer over de voucherregeling.

  • Waarom zijn er geen rangen in de Grote Zaal?

    Omdat wij zo flexibel mogelijk willen blijven in onze zaalplattegronden, hanteren wij in seizoen 21/22 één rang voor zowel de zaal als het balkon.

  • Waar vind ik meer informatie over jullie coronamaatregelen?

    Je vindt hier meer informatie over onze coronamaatregelen.