Vaak gestelde vragen

Vaak gestelde vragen

Hoe gaat Schouwburg Amstelveen om met het Coronavirus?
Bekijk hier onze informatie over uw en onze veiligheid.

Ik heb mijn entreebewijzen nog niet ontvangen

Heeft u langer dan een week geleden tickets per post besteld, stuurt u ons dan nog even een mail en wij sturen de entreebewijzen opnieuw op.

Als u heeft gekozen voor online tickets zou u deze direct moeten ontvangen. Wellicht worden ze tegengehouden door uw spamfilter? Mochten de tickets ook niet in uw spammailbox staan, neemt u dan nog even contact met ons op?

Houd uw gedownloade ticket gereed voor de kaartcontrole
U kunt uw tickets uitprinten of downloaden op uw mobiel. Wij scannen vanaf dit seizoen direct bij binnenkomst. Wilt u in verband met een vlotte doorloop uw gedownloade tickets gereed houden voor onze gastvrouw? Wij scannen de QR-code op uw ticket; hiervoor moet u uw tickets dus eerst downloaden uit de bevestigingsmail.

Zit er een pauze in de voorstelling? En wat is de eindtijd?
Een week voor de voorstelling vermelden we op de website of de voorstelling een pauze heeft en hoe lang de voorstelling ongeveer duurt. In deze coronatijden duren de meeste voorstellingen ca. 75 minuten, zonder pauze. U vindt de specifieke informatie over uw voorstelling op de voorstellingspagina bij het blokje Cast & info (desktop: rechter kolom, mobiel: halverwege de pagina). Op de avond zelf vindt u deze informatie ook op de schermen in de foyers. De vermelde tijden zijn onder voorbehoud. Een avond kan altijd vroeger of later eindigen dan gepland.

Kan ik mijn tickets nog annuleren of ruilen?
Klik hier voor meer informatie over het annuleren van tickets.

Is mijn oude (papieren) tegoedbon of Theater & Concertbon nog geldig?
Heeft u nog een (oude) papieren tegoedbon of Theater & Concertbon van vóór 1 april 2019? Dan hanteren wij de wettelijke geldigheidstermijn van 5 jaar vanaf de datum van uitgifte. Lees hier hoe u een geldige papieren tegoedbon nog kunt verzilveren.

Wanneer is de filmprogrammering bekend?
Tijdens het seizoen wordt de filmprogrammering altijd op maandag aan het einde van de dag bekend gemaakt voor de komende donderdag t/m woensdag. Als u zich aanmeldt voor de Cinema Nieuwsbrief dan brengen we u automatisch op de hoogte van de nieuwe programmering. Klik hier om u aan te melden.

Zijn de drankjes in de pauze inclusief?
Nee, er is geen drankje opgenomen in uw kaartje.

Ik wil rolstoelplaatsen reserveren
Voor het reserveren van rolstoelplaatsen ontvangen wij graag per mail uw naam, de voorstelling(en) die u wilt bezoeken en het telefoonnummer waarop u overdag bereikbaar bent. Wij sturen u dan een e-mail met een iDeal-link waarmee u uw entreebewijzen kunt betalen. Na betaling krijgt u de kaarten per e-mail toegestuurd.

De Grote Zaal heeft twee rolstoelplaatsen. De Kleine Zaal heeft twee rolstoelplaatsen op de vlakke vloer. De Filmzaal heeft één rolstoelplaats. De Grote Zaal en de Filmzaal kunt u bereiken met de lift. Zowel boven als beneden is een invalidentoilet.

Aantal online te bestellen e-tickets per voorstelling
Voor de meeste voorstellingen kunt u online maximaal 12 entreebewijzen bestellen. Wilt u meer kaarten per voorstelling bestellen, neemt u dan contact op met de kassa via kassa@schouwburgamstelveen.nl of 020 547 51 75.

Is er een wachtlijst voor uitverkochte voorstellingen?
Het komt voor dat er gedurende het seizoen plaatsen vrijkomen voor een voorstelling die eerder uitverkocht was. Wij hanteren hiervoor een wachtlijst. Vrijgekomen stoelen zijn ook direct weer via internet te bestellen. Wij adviseren u dan ook om regelmatig onze website te controleren of er toch nog stoelen beschikbaar zijn voor een voorstelling die u graag wilt bezoeken. U kunt ons ook volgens via Facebook of Twitter, omdat wij via deze kanalen regelmatig laten weten wanneer er last minute nog kaarten beschikbaar zijn.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Aan de kassa kunt u betalen met pinpas, creditcard, PODIUM Cadeaukaart, Theater & Concertbon, Nationale Bioscoopbon of Cadeaukaart of tegoedbon van Schouwburg Amstelveen. Bij een online bestelling kunt u betalen met iDeal, creditcard, PODIUM Cadeaukaart of een Cadeaukaart of tegoedbon (uitgiftedatum na 9 mei 2015) van Schouwburg Amstelveen. Bij een telefonische reservering kunt u betalen met creditcard of een iDeal-link. Wij vezoeken u bij uw bezoek cashloos (met pin of contactloos) te betalen.

We Are Public
Schouwburg Amstelveen is participant van We Are Public. Heeft u kaarten gereserveeerd via We Are Public dan kunt u deze op de avond van de voorstelling tot drie kwartier voor aanvang van de voorstelling ophalen bij de kassa. Het is niet mogelijk om vooraf via Schouwburg Amstelveen te reserveren. Indien u niet meer via We Are Public kunt reserveren kunt u via de plattegrond van de voorstelling op de website van de schouwburg een inschatting maken of er nog voldoende kaarten beschikbaar zijn om op de bonnefooi langs te komen.

Wat zijn de openingstijden van de kassa?
U vindt onze openingstijden hier.

Bekijk hier ook andere vaak gestelde vragen.

 

 

  • Vaak gestelde vragen

Nieuws

RSS Meer nieuws