We are Public
Wat leuk dat je je hebt aangesloten bij We are Public en bij ons een voorstelling wilt bezoeken! Hieronder lees je hoe een reservering met We are Public bij ons werkt:
- Kies bij de voorstelling het 'prijstype We are Public' en vul in een volgend scherm je pasnummer in. Reserveer je ook nog voor iemand anders met een We are Public-lidmaatschap, vul dan óók zijn of haar We are Public-pasnummer in. Je kunt in dezelfde bestelling ook betaalde kaarten reserveren voor iemand zonder We are Public-lidmaatschap.
- We sturen je een bevestiging van je reservering per mail.
- Op de dag van de voorstelling kun je op vertoon van je We are Public-pas - tot uiterlijk een half uur voor de voorstelling - je entreebewijs ophalen bij de kassa. Daarna behouden wij ons het recht voor om je reservering te annuleren. Onze kassa is vanaf een uur voor aanvang geopend.
- Mocht je hebben gereserveerd en onverhoopt toch verhinderd zijn, wil je ons dit dan zo spoedig mogelijk via [email protected] laten weten? Dan kunnen we nog iemand anders blij maken met de voorstelling.
Max 50 tickets per voorstelling
Let op: er zijn per voorstelling maximaal 50 kaarten beschikbaar voor We Are Public-pashouders. Als het prijstype We Are Public niet toont bij een voorstelling zijn er op dat moment géén kaarten meer beschikbaar. Mocht iemand annuleren, dan verschijnt het prijstype weer zodat iemand anders nog kan reserveren.
Belangrijk om te weten: wil je reserveren als We Are Public-pashouder reserveer dan uitsluitend via het prijstype We Are Public. Als je gebruik maakt van het prijstype Podiumpas, is het niet mogelijk om later je kaarten nog om te boeken naar We Are Public-kaarten en zullen we je helaas moeten vragen om alsnog een betaald kaartje te kopen.
Heb je nog vragen over We are Public? Bekijk hier de website van We are Public met hierop ook de antwoorden op een aantal veel gestelde vragen.