06 27 Foto Regenboog Banieren Zomer (1)

We are Public

Welkom

We are Public

Wat leuk dat je je hebt aangesloten bij We are Public en bij ons een voorstelling wilt bezoeken! Hieronder lees je hoe een reservering met We are Public bij ons werkt:

  • Kies bij de voorstelling het 'prijstype We are Public' en vul in een volgend scherm je pasnummer in. Reserveer je ook nog voor iemand anders met een We are Public-lidmaatschap, vul dan óók zijn of haar We are Public-pasnummer in. Je kunt in dezelfde bestelling ook betaalde kaarten reserveren voor iemand zonder We are Public-lidmaatschap.
  • We sturen je een bevestiging van je reservering per mail.
  • Op de dag van de voorstelling kun je op vertoon van je We are Public-pas - tot uiterlijk een half uur voor de voorstelling - je entreebewijs ophalen bij de kassa. Onze kassa is vanaf een uur voor aanvang geopend. 
  • Mocht je hebben gereserveerd en onverhoopt toch verhinderd zijn, wil je ons dit dan zo spoedig mogelijk via kassa@schouwburgamstelveen.nl laten weten? Dan kunnen we nog iemand anders blij maken met de voorstelling.

Aanmelden voor de wachtlijst
Zijn er op het moment van reserveren geen We are Public kaarten meer beschikbaar? Dan kun je je aanmelden voor de wachtlijst. We sturen iedereen op de wachtlijst gelijktijdig een melding zodra er kaarten vrij komen. Wacht dan dus niet te lang met het maken van je reservering. Mocht het niet lukken om alsnog een plekje te bemachtigen dan blijf je op de wachtlijst staan en mailen we je eventueel opnieuw als er weer een plek vrijkomt.

Heb je nog vragen over We are Public? Bekijk hier de website van We are Public met hierop ook de antwoorden op een aantal veel gestelde vragen.