Mijn Theater

Je Mijn Theater-account

Heb jij al een Mijn Theater-account? Dit biedt diverse voordelen.

  • Al je kaarten overzichtelijk op één plek (inclusief ticket-historie).
  • Tickets ruilen voor een tegoedbon, als je een keer onverhoopt verhinderd bent.
  • Gemakkelijk je adresgegevens en persoonlijke voorkeuren aanpassen.
  • Direct inzicht in je tegoedbonnen en wachtlijst-aanvragen.

> Ga naar Mijn Theater

Nog geen account?
Nog niet eerder gebruik gemaakt van Mijn Theater? Maak dan eerst een account aan via de tab 'Registreren' in het openingsscherm van Mijn Theater.

ⓘ Kom je er niet uit? Check hieronder de vaak gestelde vragen.

Vaak gestelde vragen

  • Hoe kan ticket(s) annuleren?

    Via 'Mijn Tickets' kun je gemakkelijk per voorstelling kaarten omboeken naar een tegoedbon als je onverhoopt een keer verhinderd bent. Klik hiervoor op de knop 'Retourneren' en geef aan welke tickets je wilt omzetten. Dit kan tot 8 uur voor aanvang van de voorstelling.

    Let op: bij voorstellingen die deel uitmaken van een serie is het niet mogelijk om je kaarten te retourneren via Mijn Theater. Neem hiervoor contact op met de kassa via [email protected]

  • Waar vind ik mijn tegoed?

    Heb je tegoedbonnen of vouchers gekocht of ontvangen? Deze worden onder 'Persoonlijk tegoed' getoond met hun bijbehorende saldo, einddatum en code. Je tegoed kan worden ingezet bij het afrekenen. Klik op de code, ga naar bestel tickets of open je winkelmandje en plak de code in het tegoedveld bij de betaling van je bestelling. Als je meerdere vouchers wil gebruiken, herhaal dan deze stappen.

    Tip: je kan snel naar je winkelmandje gaan door rechtsboven te klikken op het icoon van een winkelmand.

  • Waar vind ik mijn strippenkaarten?

    Heb je nog een strippenkaart van Cinema Amstelveen? Deze wordt getoond onder de tab 'Voordeelkaarten' met bijbehorende code. Klik op de code, open je winkelmandje in een apart tabblad en plak de code in het invulveld bij de prijzen.

  • Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?

    Je kunt je e-mailadres niet zelf wijzigen in Mijn Theater. Neem hiervoor contact op met onze kassa via [email protected].

  • Ik zie mijn orders niet verschijnen in Mijn Theater?

    Het kan voorkomen dat je meerdere keren in ons klantenbestand staat aangemeld (bijvoorbeeld met verschillende e-mailadressen). Onze kassa kan je accounts samenvoegen. Mail hiervoor naar [email protected] en we proberen je spoedig te helpen.